2014. november 17., hétfő

Továbbjutottam! :)

Szóval, mint már mondtam, a második fordulóban is részt vehetek a blogversenyben. 
Most is szükségem van rátok, teljes erőbedobásotokra. Most elég sok forog kockán.. 
Az a helyzet - ez részben az én hülyeségem - fogadtam apával. Ha dobogós leszek, akkor nyugodtan gépezhetek, ha nem akkor csak hétvégenként. Ez egy vitából jött ki, érdekes történet... :D 
Bizony, ez nektek sem lenne jó, és nekem sem. Így most buzdítani kéne a jó ismerősöket is a szavazásra... ;)

Infók: A blogomat már csak egy helyen találod meg, ahol be tudod jelölni. Ez az első csoport, Így van feltüntetve: Vágy - Fantasy
Az oldalt, ahol szavazhatsz, ITT tekintheted meg. 
Előre is nagyon szépen köszönöm mindenkinek! 
Ne feledjétek, ha dobogós leszek, egyrészt tovább blogolhatok, és nem csak heti egy fejezet lesz, illetve hozok +2 fejezetet, egy nap! ;)
Köszi még egyszer! 
Giger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése